Bild

Bild

lördag 30 juni 2012

Godmorgon...

Godmorgon världen!
Vaknade i morse av att regnet slog ner mot taket...myysigt tycker jag.
Vilket resulterade i att vi tog en lååång sköön sovmorgon mina tjejer och jag.
Min kära man jobbar idag :-( mindre kul men han kommer ju hem i skaplig tid i alla fall...
Febern är lite bättre idag för Sofie men hon är jättetjock i halsen...hm rädd för att det kan vara halsfluss...igen! Stumperumpan...hoppas hoppas att det blir bättre efter helgen.
Vi får hålla oss inne idag igen, men jag har ju lovat mig själv att städa huset idag så det passar väl bra antar jag... På med lite bra musik och "shake it loose" så går det såå mycket bättre :-)) hihi!!
Må så jättegott idag och ha en riktigt fin dag mina kära läsare <3

Kram och kärlek till er alla 
 maddis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar